PODSUMOWANIE ROKU 2020 – PODRÓZOWANIE KAMPEREM

Styczeń to oczywiście dobry czas na podsumowania. Rok 2020 będzie dla nas na zawsze rokiem historycznym, nie tylko przez to, że w tym właśnie roku wybuchła globalna pandemia, ale również dlatego, że był on początkiem naszej działalności z wynajmem kampera. Pierwszy rok za nami, a z nim pierwsi klienci i praca, w której umożliwiamy wam przeżycie wyjątkowych doświadczeń, jakie wiążą się z podróżą domem na kołach.

PODJĘCIE DECYZJI – ROBIMY TO!

Jak każdy projekt, zaczęliśmy od planów i ważnego pytania: Czy podejmujemy się tego przedsięwzięcia? W okolicach stycznia podjęliśmy decyzję, że TAK. O posiadaniu i wynajmie własnego kampera rozmyślaliśmy odkąd wróciliśmy z naszej pierwszej podróży tego typu pojazdem, wtedy zjechaliśmy Włochy, San marino, Słowenię i Chorwację  – wszystko to w zaledwie 12 dni. Wydaje się to krótkim okresem, by odwiedzić i nacieszyć się tyloma krajami, ale z kamperem okazało się to możliwe. Podróż przez chorwackie wybrzeże czy emocje, jakie towarzyszyły nam przy jeździe kamperem przez słoweńskie góry – to było coś! Uznaliśmy, że nie możemy tego tak zostawić, dlatego padł pomysł, by zorganizować własnego kampera na wynajem – i tak też się stało. Od pomysłu do realizacji minęły ok. 2 miesiące i już pod koniec lutego 2020 odebraliśmy naszego kampera – Roller Team 284TL na podwoziu Forda z roku 2018. Dużą wagę przyłożyliśmy do tego, by kamper był prawie jak nowy i to się udało – mały przebieg, w środku pachniało jeszcze nowością, nie zdążyły też jeszcze powstać w nim ślady użytkownia. Od razu się w nim zakochaliśmy i wiedzieliśmy, że wy również go pokochacie.

KORONAWIRUS – ZACZYNAMY POD GÓRKĘ

Los od razu postanowił wystawić nas na próbę – w marcu 2020, miesiąc po odbiorze naszego kampera, w Polsce rozpoczęła się epidemia sars-cov2, która później zmieniła się w pandemię. Cały świat stanął, wraz z nim sezon podróży kamperowych (i nie tylko) przesunął się z marca na okolice maja. Nie mamy natomiast na co narzekać, byliśmy zabezpieczeni w razie takiej sytuacji, a nasz „pech” tak naprawdę był pechem całego świata, nasze opóźnienie miało się nijak do dramatów, jakie przeżywali niektórzy ludzie tracący pracę czy własne zdrowie.

DOSTOSOWANIE SIĘ DO PANUJĄCEJ RZECZYWISTOŚCI

W tamtym momencie pozostało nam czekać, nie było to jednak typowe, bierne działanie, ponieważ podjęliśmy decyzje, które miały zachęcić naszych odbiorców do skorzystania z wynajmu kampera na wakacje. Okazało się, że w dobie panujących warunków kamper okazał się tak naprawdę świetną alternatywą dla klasycznych wakacji – gwarantował w końcu odseparowanie się od świata. Dodatkowo, przyłożyliśmy sporo uwagi do tego, by podróże i kontakt z klientami był jak najbardziej bezpieczny. Ozonator stał się częstym gościem przed i po każdym wyjeździe naszych klientów. Oględzinom kampera zawsze towarzyszyły środki bezpieczeństwa, a w drogę wyposażaliśmy podróżników w dodatkową porcję maseczek i płynu dezynfekującego.

NASI KLIENCI – PODRÓŻE W DOBIE PANDEMII

Choć sezon nieco się opóźnił, chętnych nie brakowało – wręcz przeciwnie, wolne miejsca w naszej jak i w innych wypożyczalniach kamperów szybko znikały. Oczywistym stała się zmiana kierunków podróży – zamiast do Włoch czy Chorwacji, nasi klienci podróżowali głównie nad polskie morze, Mazury czy Podlasie. Nie zabrakło jednak odważnych ekip, które mimo wszystko postanowiły wybrać się w wyprawę za granicę – m.in do Chorwacji czy do Norwegii. Każdy powrót z uśmiechem na ustach i wspaniałymi wspomnieniami sprawiały nam wiele radości i satysfakcji – doskonale wiemy, jak to jest pojechać gdzieś kamperem, czy wybrać się w ogóle w taką podróż po raz pierwszy.

KONIEC ROKU I PLANY NA 2021

Nasz kamper jest jak niedźwiedź – zapada w sen zimowy. Czekamy ze zniecierpliwieniem na wiosnę, mamy okazję już odpowiadać na wasze pytania odnośnie wynajmu na ten rok. Przede wszystkim plan jest taki, by dostarczyć wam jak najwięcej okazji do cieszenia się podróżą kamperem, dostarczenia wam tego w bezpieczny sposób i pielęgnowanie naszego kampera, tak by zawsze był gotów dać z siebie 100% podczas waszych wypraw. Sezonie 2021 – czekamy na Ciebie!